Sabtu, 4 September 2010

KAMI MASIH PERLU KHDIMAT PEHIN SRI…. Pengerusi Ranting Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) Batu Niah Suring Serit (duduk/gambar atas) bersama ahli-ahli jawatankuasanya hari ini sebulat seuara mahu Pehin Sri Haji Abdul Taib Mahmud terus menarajui kepimpinannya bersama Parti PBB dan terus menjadi Ketua Menteri Sarawak.

Perkhidmatan Pehin Sri adalah harus diteruskan kerana Sarawak telah banyak berubah di bawah kepimpinan beliau (Pehin Sri) selaku Ketua Menteri Sarawak.

Pengerusi Rekreasi Biro Wanita Batu Niah Magdalene Serit, (duduk/gambar bawah) 50-an bersama ahli jawatankuasanya hari ini turut menemui Utusan Sarawak di sini dengan menyuarakan bahawa masyarakat Batu Niah masih perlukan perkhidmatan Pehin Sri yang berjiwa rakyat.


Luahan dan kenyataan untuk mengundurkan diri oleh Pehin Sri harus ditarik balik kerana rata-rata rakyat Sarawak sebagai mana yang kita lihat dan ketahui di akhbar-akhbar bahawa segenap masyarakat masih memerlukan Pehin Sri terus menjadi Ketua Menteri Sarawak.

2 ulasan:

  1. aku mok komen blog you jap, tapi sik ada tempat nak komen, so aku komen kat sitok ok..

    Mahalnya mok sewa tapak iklannnnn.... mok cekik darah kah apa?:p

    New Entry "cinta yg hilang"

    BalasPadam
  2. Memang kita masih perlukan CM. Cumanya sampai bila. Ingat tak semasa Tun Mahathir dahulu mahu meletak jawatan, semua orang beranggapan serupa.
    Tapi ia harus beliau lakukan, sekarang Malaysia terus maju juga di bawah Najib.

    Hal iklan ia, RM200 tidaklah mahal sangat. Kalau kita saling menyokong antara satu sama lain, ia tidak menjadi masalah. Itulah sebabnya, kaum Cina maju dalam perniagaan. Kerana saling sokong menyokong antara satu sama lain.

    BalasPadam